KAMPÁNYTERVEZÉS
Egy kampány két legfontosabb része a kellő felmérés, valamint a megfelelő előkészület. Mindkettő jóval bonyolultabb annál, mint ahogyan az elsőre látszik, de pontosan ezért is lehet nagyon célravezető egy jól megtervezett és levezényelt kampány. Célcsoporttól és az értékesíteni kívánt termék, vagy szolgáltatás szerint számos felület áll rendelkezésre a témában.
SOCIAL MEDIA
Az egyre nagyobb népszerűségnek örvendő social media kampányok sikerének alapját a folyamatosan bővülő célközönség adja. Minél több ember használja napi szinten a Facebook-ot, Instagram-ot vagy TikTok-ot, annál nagyobb az elérhető célközönség, így ezt a piaci lehetőséget kihasználva, a világ vezető social media applikációi mindent megtesznek a minél hatékonyabb hirdetési platformok megteremtéséért. Ebből kifolyólag egyre hatékonyabban működnek ugyan, cserébe viszont használni is bonyolultabb, így óriási különbségeket érhet el egy profi által beállított kampány, egy átlagos felhasználó által létrehozott kampánnyal szemben.